logo

logo

Ingerii canta la harpe deasupra unei gauri de sarpe

O frunza s-a desprins din pom,
si mana mea mana de om,
s-a ntins indata dupa ea ,
si frunza a cazut in ea ..
 
am stat privind la ea uimit ,
si atatea ganduri mi-au venit
a fost o frunza dusa-n vant ,
spre-a se preface in pamant ...
 
dar a cazut in mana mea .
si-am zis eu nu te voi lasa ..
si te voi duce chiar acum
la casa mea si in album
te voi pastra cu ingrijire ..
in cartea mea de amintire ..
 
Acum privirea mi-o ridic ..
spre Tronul harului si zic:
"PARINTE ,daca voi cadea,
luat de vant ,in vremea grea,
si cand cu sufletul infrant,
voi fi aproape de pamant
INTINDE-TI atunci MANA TA,
SI LASA-MA SA CAD IN EA ,
MA SPALA DE NOROI SI SCRUM,ASEAZA-MA-N AL TAU ALBUM,
PASTREAZA-MA CU INGRIJIRE,
IN CARTEA TA DE AMINTIRE
,CA IMPREUNA CU CEI VII
SA INVERZESC IN VESNICII''

Niciun comentariu: